Pamiętaj, aby niezwłocznie zgłosić fakt zagubienia karty Shell ClubSmart, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta w celu zablokowania karty plastikowej i przeniesienia punktów na nową kartę wirtualną.
Shell nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z zagubienia lub uszkodzenia karty, jeżeli nie zgłosisz tego faktu lub jeśli utracona karta nie była spersonalizowana w sposób prawidłowy.
Firma Shell zrezygnowała z produkcji kart plastikowych ze względu na środowisko, więc nie ma możliwości, aby uzyskać nową kartę plastikową lub duplikat zniszczonej.
Jeśli posiadasz konto internetowe:
- W zakładce “Zarządzaj kartami” dodaj numer zniszczonej karty.
- Twoje punkty zostaną przeniesione do aplikacji i połączone z kartą wirtualną.
- Możesz dalej gromadzić punkty za pomocą aplikacji w telefonie i karty wirtualnej.
Jeżeli nie posiadasz konta internetowego, ale masz numer karty:
- Utwórz konto online, klikając tutaj. Masz problemy z utworzeniem konta? Sprawdź, jak krok po kroku dołączyć do Shell ClubSmart i spersonalizować kartę.
- W zakładce “Zarządzaj kartami” dodaj numer zniszczonej karty.
- Gotowe! Twoje punkty zostaną przeniesione na kartę.
Jeżeli nie posiadasz konta internetowego ani numeru karty, a masz pewność, że ją zarejestrowałeś:
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta czynnym od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00-17:00:
- mailowo pod adresem: smart.pl@shell.com
- za pomocą czatu - poprzez sekcję “Profil-pomoc” w aplikacji Shell ClubSmart lub klikając przycisk “Pomoc” lub w linku.
Postaramy się znaleźć wyjście z tej sytuacji!