Podczas tankowania paliwa nie wolno używać telefonów komórkowych, ponieważ ładunki elektrostatyczne wywoływane przez nie, w połączeniu z oparami mogą być bardzo groźne, a nawet mogą spowodować pożar.
Skontaktuj się z nami
Niezależnie od tego, jakie masz pytanie, gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań, żeby na nie odpowiedzieć. Już dziś skontaktuj się z członkiem naszego zespołu.
Klienci indywidualni Czat
Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami używając funkcji Czat.
Czat działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00 z wyjątkiem dni wolnych od pracy.
Kliknij na czerwony przycisk "Pomoc" w prawym dolnym rogu ekranu, aby rozpocząć Czat.
Klienci indywidualni Formularze kontaktowe
Stacje paliw
– zapytania, opinie, reklamacje dotyczące wizyty na stacji Shell
Duplikaty faktur - stacje paliw Shell
Zapytania ClubSmart
– kontakt dla klientów programu lojalnościowego ClubSmart
Faktury EV
– formularz do wystawienia faktury transakcji Shell Recharge
Klienci floty
Klienci biznesowi, posiadacze kart paliwowych Shell CardKontakt z Biurem Obsługi Klienta Floty
Our experts are on Twitter from Monday to Friday: 8.00AM to 5.00PM for simple questions and quick queries.
Tweet us @ShellStationsUK