1. Reklamacja dotycząca usługi lub produktów zakupionych na stacji:
Jeśli napotkałeś jakikolwiek problem z produktami lub usługami zakupionymi na jednej z naszych stacji Shell (w tym usługa myjni oraz zatankowane paliwo), zachęcamy do bezpośredniego zgłoszenia tego faktu pracownikowi stacji, na której doszło do usterki. Nasz personel jest odpowiednio przeszkolony, aby przyjąć reklamację oraz dołoży wszelkich starań, aby znaleźć dla Ciebie satysfakcjonujące rozwiązanie.
Jeśli jednak preferujesz inne formy kontaktu, zapraszamy do wypełnienia formularza kontaktowego lub bezpośredniego kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta poprzez czat dostępny w godzinach 8:00-17:00.
2. Reklamacja dotycząca Shell ClubSmart:
Jeżeli doświadczyłeś jakichkolwiek trudności związanych z programem lojalnościowym Shell ClubSmart, takich jak nieprawidłowo naliczone punkty czy brak transakcji w historii konta, możesz zgłosić reklamację w jednym z poniższych sposobów:
- Zgłoszenie na stacji:
Reklamacje i wszelkie problemy związane z programem Shell ClubSmart można zgłosić osobiście na stacji Shell.
- Kontakt przez formularz lub czat:
Możesz skontaktować się z nami za pomocą formularza dostępnego na naszej stronie internetowej lub za pośrednictwem czatu.