Reklamacje

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 9 z 25

Skontaktuj się z nami

Niezależnie od tego, jakie masz pytanie, gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań, żeby na nie odpowiedzieć. Już dziś skontaktuj się z członkiem naszego zespołu.

Klienci indywidualni
Czat

Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami używając funkcji Czat.

Czat działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00 z wyjątkiem dni wolnych od pracy.

Kliknij na czerwony przycisk "Pomoc" w prawym dolnym rogu ekranu, aby rozpocząć Czat.

Klienci indywidualni
Formularze kontaktowe

Stacje paliw – zapytania, opinie, reklamacje dotyczące wizyty na stacji Shell

Duplikaty faktur - stacje paliw Shell

Zapytania ClubSmart – kontakt dla klientów programu lojalnościowego ClubSmart

Faktury EV – formularz do wystawienia faktury transakcji Shell Recharge

Klienci Floty

Klienci floty

Klienci biznesowi, posiadacze kart paliwowych Shell Card

Pytania od posiadaczy kart paliwowych:
KartyBiuroObslugi-pl@shell.com

Zgłaszanie i blokowanie zagubionych lub skradzionych kart paliwowych:
KartyBlokowanie-pl@shell.com

Skargi i reklamacje dotyczące transakcji i faktur:
KartyReklamacje-pl@shell.com

Karty paliwowe Shell Card:
800 080 015 (z Polski)
+48 22 306 56 85 (z zagranicy)