-
Chcę zdobyć punkty Shell ClubSmart w Booking.com, jednak nie widzę opcji, aby wprowadzić mój numer karty Shell ClubSmart. Co powinienem zrobić?
-
Jak rozpoznać, że jestem w odpowiedniej sekcji w Booking.com, gdzie mogę ubiegać się o punkty Shell ClubSmart?
-
Czy mogę zapłacić za zakwaterowanie moimi punktami Shell ClubSmart?
-
Czy oferta na stronie Shell różni się od oferty Booking.com?
-
Czy mogę zarezerwować nocleg w dowolnym miejscu na świecie? Czy liczba krajów jest ograniczona?
-
Zarezerwowałem pobyt na specjalnej stronie Shell, jednak nie skorzystałem z tej usługi. Czy i tak zdobędę punkty?
-
Anulowałem moją rezerwację i zapłaciłem część płatności zgodnie z polityką anulowania. Czy zdobywam punkty?
-
Jaką cenę przyjmuje się za podstawę do naliczenia punktów Shell ClubSmart? Jaki jest obowiązujący kurs walut przy przeliczeniu?
-
Czy saldo punktów Shell ClubSmart uwzględnia dodatkowe koszty, np. śniadanie zamówione i opłacone bezpośrednio w miejscu pobytu?
-
W jaki sposób Booking.com używa moich danych osobowych i w jaki sposób je chroni?
-
Co powinienem zrobić, aby zdobyć punkty Shell ClubSmart za rezerwację zakwaterowania?
-
Dlaczego powinienem zarezerwować nocleg za pomocą dedykowanego linku?
-
Czy korzystając z dedykowanego linku, mogę zalogować się na swoje konto w serwisie Booking.com i skorzystać z tej promocji?
-
Ile punktów Shell ClubSmart otrzymam za dokonanie rezerwacji na Booking.com?
-
Ile punktów otrzymam za zakup w walucie innej niż euro?
-
Czy muszę płacić tylko w walucie kraju, w którym zarejestrowana jest moja karta Shell ClubSmart, aby zdobyć punkty?
-
Punkty za rezerwację booking.com nie zostały naliczone na moim koncie. Co powinienem zrobić?
-
Zdecydowałem się przedłużyć swój pobyt i zarezerwowałem to przedłużenie bezpośrednio na miejscu, a nie poprzez Booking.com. Czy zdobędę punkty Shell ClubSmart za to przedłużenie?
-
Jeśli zarezerwowałem nocleg bezpośrednio ze strony booking.com a nie z dedykowanego linka, czy istnieje możliwość naliczenia punktów?