Ustawienia Konta i Karty
- Moja karta została zagubiona/zniszczona. Jak mogę odzyskać jej zawartość?
- Jak mogę dołączyć do Shell ClubSmart i spersonalizować moją kartę?
- Stan punktów na moim koncie jest nieaktualny
- Rejestracja się nie udała. Jakie mogą być przyczyny?
- Czy mogę przenieść punkty z mojej karty Shell ClubSmart na kartę Shell ClubSmart innego użytkownika?
- Jak mogę zamknąć swoje konto?
- Dlaczego muszę utworzyć konto na stronie internetowej lub w aplikacji Shell ClubSmart?
- Dlaczego muszę spersonalizować kartę?
- Nie pamiętam hasła do swojego konta online. Co mam zrobić?
- Dlaczego nie mogę zalogować się do mojego konta online?
- Udało mi się zarejestrować, ale nie otrzymałem hasła
- Nie chcę otrzymywać żadnych wiadomości (email/sms/marketing bezpośredni) Jak mogę zmienić swoje ustawienia?
- Co się stanie z moimi danymi po usunięciu mojego konta?