Logo
Skip to main content
shell.pl shellsmart.com
  1. Shell
  2. Shell ClubSmart
  3. Inne

Inne

  • Moja karta była w koncie rodzinnym. W jaki sposób będzie teraz działać karta, która była poboczną?
  • Moja karta była w koncie rodzinnym. Co się stało z punktami po rozłączeniu kont?
  • Kiedy program kont rodzinnych został zamknięty?
  • Moja karta przyłączona była do konta rodzinnego. Jak mogę teraz łączyć punkty z dwóch/ lub więcej kart?
  • Dlaczego program konta rodzinnego został zamknięty?
  • Czy mogę połączyć karty w Konto Rodzinne?
  • Nie chcę otrzymywać spersonalizowanych ofert
  • Chciałbym otrzymywać oferty za pomocą smsa/emaila lub poprzez aplikację
  • Aktywowałem ofertę i spełniłem warunki. Kiedy otrzymam dodatkowe punkty?
  • Nie aktywowałem oferty, ale spełniłem warunki. Czy otrzymam punkty?
  • Skasowałem smsa lub emaila z ofertą z której chciałbym skorzystać co w takiej sytuacji zrobić?
  • Dlaczego nie otrzymuje ofert marketingowych?

Dołącz do naszej społeczności

  • VK
  • Youtube
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Google+
  • Flickr

Info o witrynie

  • Dostępność
  • Regulamin serwisu
  • Polityka prywatności
  • Polityka korzystania z plików cookie
  • Globalna infolinia Shell
Modify cookie preferences