Inne
- Moja karta była w koncie rodzinnym. W jaki sposób będzie teraz działać karta, która była poboczną?
- Moja karta była w koncie rodzinnym. Co się stało z punktami po rozłączeniu kont?
- Kiedy program kont rodzinnych został zamknięty?
- Moja karta przyłączona była do konta rodzinnego. Jak mogę teraz łączyć punkty z dwóch/ lub więcej kart?
- Dlaczego program konta rodzinnego został zamknięty?
- Czy mogę połączyć karty w Konto Rodzinne?
- Nie chcę otrzymywać spersonalizowanych ofert
- Chciałbym otrzymywać oferty za pomocą smsa/emaila lub poprzez aplikację
- Aktywowałem ofertę i spełniłem warunki. Kiedy otrzymam dodatkowe punkty?
- Nie aktywowałem oferty, ale spełniłem warunki. Czy otrzymam punkty?
- Skasowałem smsa lub emaila z ofertą z której chciałbym skorzystać co w takiej sytuacji zrobić?
- Dlaczego nie otrzymuje ofert marketingowych?