Nasi Partnerzy: Rentalcars
- Czy na stronie Shell znajdę pełną ofertę Rentalcars.com?
- Czy mogę zarezerwować samochód w dowolnym miejscu na świecie? Czy liczba krajów w ofercie jest ograniczona?
- Czy muszę płacić tylko w walucie kraju, w którym zarejestrowana jest moja karta Shell ClubSmart, aby zdobyć punkty?
- Anulowałem moją rezerwację i zapłaciłem część płatności zgodnie z polityką anulowania. Czy otrzymam punkty?
- Czy otrzymuje się punkty Shell ClubSmart za dodatkowe koszty (np. drugi kierowca lub cena paliwa)?
- W jaki sposób Rentalcars.com używa moich danych osobowych i w jaki sposób je chroni?
- Co powinienem zrobić, aby zdobyć punkty Shell ClubSmart za wypożyczenie samochodu?
- Chcę zdobywać punkty Shell ClubSmart na Rentalcars.com, jednak nie widzę możliwości wprowadzenia numeru karty Shell ClubSmart. Co powinienem zrobić?
- Czy korzystając z dedykowanego linku, mogę zalogować się na swoje konto Rentalcars.com?
- Ile punktów otrzymuje za wypożyczenie auta w walucie innej niż euro?
- Ile punktów Shell ClubSmart otrzymuje za wypożyczenie samochodu?
- Jak się upewnić, że jestem w odpowiedniej sekcji na Rentalcars.com, gdzie mogę ubiegać się o punkty Shell ClubSmart?
- Zarezerwowałem samochód na specjalnej stronie dedykowanej Shell, jednak nie skorzystałem z tej usługi. Czy i tak zdobędę punkty?
- Punkty za wypożyczenie auta nie zostały naliczone na moim koncie. Co powinienem zrobić?
- Zdecydowałem się przedłużyć wypożyczenie samochodu i zrobiłem to bezpośrednio w wypożyczalni samochodów, a nie poprzez Rentalcars.com. Czy otrzymam punkty Shell ClubSmart za to przedłużenie?