Moja karta była w koncie rodzinnym. Co się stało z punktami po rozłączeniu kont?

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 1 z 1

Skontaktuj się z nami

Niezależnie od tego, jakie masz pytanie, gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań, żeby na nie odpowiedzieć. Już dziś skontaktuj się z członkiem naszego zespołu.

Czat

Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami używając funkcji Czat.

Czat działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00 z wyjątkiem dni wolnych od pracy.

Kliknij na czerwony przycisk "Pomoc" w prawym dolnym rogu ekranu, aby rozpocząć Czat.

E-mail

Możesz też wysłać do nas e-mail. Odpowiemy na niego tak szybko, jak będzie to możliwe.

Stacje paliw

Duplikaty faktur - stacje paliw Shell

Shell ClubSmart

Faktury EV

Numer telefonu

Jeśli masz pytania dotyczące stacji paliw Shell, programu Shell ClubSmart lub kart paliwowych Shell Card, jesteśmy do Twojej dyspozycji:

od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00