Pamiętaj, aby niezwłocznie zgłosić fakt zagubienia karty kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta w celu zablokowania Karty plastikowej i przeniesienia punktów na nową Kartę wirtualną.
Shell nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z zagubienia lub uszkodzenia Karty, jeżeli Uczestnik nie zgłosił tego faktu lub jeśli utracona Karta nie była spersonalizowana w sposób prawidłowy.
Firma Shell zrezygnowała z produkcji kart plastikowych ze względu na środowisko, więc nie ma możliwości, aby uzyskać nową kartę, bądź duplikat zniszczonej.
Jeśli posiadasz konto internetowe:
- W zakładce “zarządzaj kartami” dodaj numer zagubionej/zniszczonej karty.
- Twoje punkty zostaną przeniesione na aplikację i połączone z kartą wirtualną.
- Możesz dalej gromadzić punkty za pomocą aplikacji w telefonie i karty wirtualnej.
Jeżeli nie posiadasz konta internetowego, ale masz numer karty:
- Utwórz konto online, klikając tutaj
Masz problemy z utworzeniem konta? Sprawdź, jak krok po kroku dołączyć do klubu Shell ClubSmart i spersonalizować kartę.
- W zakładce “zarządzaj kartami” dodaj numer zagubionej/zniszczonej karty.
- Twoje punkty zostaną przeniesione na kartę.
Jeżeli nie posiadasz konta internetowego ani numeru karty, a masz pewność, że ją zarejestrowałeś:
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta czynnym od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00-17:00:
- mailowo pod adresem: smart.pl@shell.com
- za pomocą czatu - poprzez sekcję “Profil-pomoc” w aplikacji Shell ClubSmart lub klikając przycisk “Pomoc” lub w linku.
Postaramy się znaleźć wyjście z tej sytuacji!