1.Jeżeli posiadasz konto internetowe:
Odbierz nową kartę Shell ClubSmart na dowolnej stacji Shell, a następnie zaloguj się na swoje konto. W zakładce „zarządzaj kartami” dodaj numer karty.
Twoje punkty zostaną przeniesione na nową kartę.
Jeżeli jeszcze nie posiadasz konta, kliknij w poniższy link i podążaj za wskazówkami: https://support.shell.pl/hc/pl/articles/360001563085-Jak-mog%C4%99-do%C5%82%C4%85czy%C4%87-do-Shell-ClubSmart-i-spersonalizowa%C4%87-moj%C4%85-kart%C4%99-
2.Jeżeli nie posiadasz konta internetowego, ale masz numer karty:
Utwórz konto on-line tutaj: https://login.consumer.shell.com/register
Pomocną instrukcję znajdziesz tutaj:
https://support.shell.pl/hc/pl/articles/360001563085-Jak-mog%C4%99-do%C5%82%C4%85czy%C4%87-do-Shell-ClubSmart-i-spersonalizowa%C4%87-moj%C4%85-kart%C4%99-
Odbierz nową kartę Shell ClubSmart na dowolnej stacji Shell, a następnie zaloguj się na swoje konto. W zakłdace „zarządzaj kartami” dodaj numer karty.
Twoje punkty zostaną przeniesione na nową kartę.
3.Jeżeli nie posiadasz konta interentowego ani numeru karty, a masz pewność, że karta była zarejestrowana:
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (tel.: 22 570-00-57,
e-mail: smart.pl@shell.com).
4.Karta nie była zarejestrowana i nie posaidasz jej numeru:
-Pobierz nową kartę i zarejestruj ją tutaj: https://login.consumer.shell.com/register
Proces zbierania punktów rozpoczyna się od nowa.