1. Jeżeli posiadasz konto internetowe:
Odbierz nową kartę Shell ClubSmart na dowolnej stacji Shell, a następnie zaloguj się na swoje konto. W zakładce „zarządzaj kartami” dodaj numer karty.
Pamiętaj, że jeśli nie posiadasz karty, możesz ją również dodać i spersonalizować w aplikacji Shell ClubSmart. Szczegóły znajdziesz TUTAJ.
Twoje punkty zostaną przeniesione na nową kartę.
Jeżeli jeszcze nie posiadasz konta, kliknij w LINK i podążaj za wskazówkami.
2. Jeżeli nie posiadasz konta internetowego, ale masz numer karty:
Utwórz konto online tutaj: https://login.consumer.shell.com/register
Pomocną instrukcję znajdziesz TUTAJ.
Odbierz nową kartę Shell ClubSmart na dowolnej stacji Shell, a następnie zaloguj się na swoje konto. W zakładce „zarządzaj kartami” dodaj numer karty.
Twoje punkty zostaną przeniesione na nową kartę.
3. Jeżeli nie posiadasz konta internetowego ani numeru karty, a masz pewność, że karta była zarejestrowana:
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (tel.: 22 570-00-57, e-mail: smart.pl@shell.com lub czat).
4. Karta nie była zarejestrowana i nie posiadasz jej numeru:
Pobierz nową kartę i zarejestruj ją tutaj: https://login.consumer.shell.com/register
Proces zbierania punktów rozpoczyna się od nowa.
W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Klikając na przycisk "Pomoc" znajdujący się w prawym dolnym rogu możesz skontaktować się z nami poprzez czat (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00). Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.