Shell Live Chat jest to funkcja, która pozwala uzyskać więcej informacji między innymi na temat produktów Shell, usług i ofert pracy. Zapraszamy do rozmowy z naszym agentem za pomocą funkcji czatu na żywo.
Czat na żywo dostępny jest od poniedziałku do piątku: od 8:00 do 16:45 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Przycisk czatu znajduje się w aplikacji w sekcji „profil - pomoc” lub w prawym dolnym rogu na następujących stronach:
- https://support.shell.pl/hc/pl
- https://www.shell.pl/kierowcy.html
- https://www.shellsmart.com/smart/index.html?site=pl-pl
Aby skorzystać z czatu, wykonaj poniższe kroki:
- Kliknij w przycisk „Pomoc”
- Następnie kliknij przycisk „Czat”.
- Podaj swoje dane (imię, nazwisko, i adres e-mail).
- Wpisz treść wiadomości, którą chcesz nam przekazać.
- Kiedy wszystko zostało uzupełnione kliknij przycisk „Rozpocznij czat”.
- Teraz możesz już rozmawiać z agentem.
- Po zakończonej rozmowie możesz przedstawić swoją opinię klikając “👍” lub “👎”.
Możesz także zostawić komentarz, jeśli chcesz podzielić się swoimi uwagami, które będą pomocne do wprowadzenia przyszłych ulepszeń. Po zakończeniu naciśnij przycisk „Wyślij”.
Możesz opuścić czat klikając przycisk „minimalizuj” w prawym górnym rogu okienka czatu.