Na każdej ze stacji Shell codziennie ma miejsce tzw. przerwa techniczna związana z rozliczeniem sprzedaży. Po każdej zakończonej dobie jest to obowiązkowa czynność, którą stacja paliw musi wykonać. W czasie, gdy w systemie komputerowym dokonywana jest wpomniana operacja nie istnieje możliwość przeprowadzania jakichkolwiek transakcji. Rozliczenie doby odbywa się na wszystkich naszych stacjach w tych samych godzinach pomiędzy 23.30 – 00.30 i trwa możliwie najkrócej, zazwyczaj ok. 20 minut.
Dokładamy wszelkich starań, aby proces ten powodował jak najmniejsze utrudnienia dla naszych Klientów, dlatego rozliczenie następuje w godzinach najmniejszego ruchu na stacji. Każda stacja jest zobowiązana do wywieszenia informację o zamknięciu stacji na drzwiach wejściowych.
Skontaktuj się z nami
Niezależnie od tego, jakie masz pytanie, gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań, żeby na nie odpowiedzieć. Już dziś skontaktuj się z członkiem naszego zespołu.
Czat
Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami używając funkcji Czat.
Czat działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00 z wyjątkiem dni wolnych od pracy.
Kliknij na czerwony przycisk "Pomoc" w prawym dolnym rogu ekranu, aby rozpocząć Czat.
Możesz też wysłać do nas e-mail. Odpowiemy na niego tak szybko, jak będzie to możliwe.
Duplikaty faktur - stacje paliw Shell
Shell ClubSmartKarty paliwowe Shell Card
Numer telefonu
Jeśli masz pytania dotyczące stacji paliw Shell, programu Shell ClubSmart lub kart paliwowych Shell Card, jesteśmy do Twojej dyspozycji:
od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00
Sprawdź numer telefonu
Our experts are on Twitter from Monday to Friday: 8.00AM to 5.00PM for simple questions and quick queries.
Tweet us @ShellStationsUK