Nie wysyłamy już tymczasowych haseł podczas tworzenia konta internetowego. Zamiast tego od razu wysyłamy wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do strony internetowej programu Shell ClubSmart, w który należy kliknąć lub skopiować i wkleić do przeglądarki. Dzięki temu będziemy mogli zweryfikować Twój adres e-mail. W przeglądarce zostanie wyświetlona strona Shell ClubSmart i będzie można ustawić hasło oraz dokończyć proces założenia konta. Prosimy Cię także o weryfikację swoich danych. Jeżeli nie otrzymasz takiej wiadomości w ciągu 24 godzin, sprawdź czy nie trafiła do folderu spam.
W przypadku problemów skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów Shell ClubSmart (tel. +48 22 570 00 57) lub skorzystaj z czatu (na stronie internetowej przycisk „pomoc” w prawym dolnym rogu lub w aplikacji Shell ClubSmart, sekcja „profil - pomoc”) czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00).