Nie wysyłamy już tymczasowych haseł podczas tworzenia konta internetowego. Zamiast tego od razu wysyłamy wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do strony internetowej programu Shell ClubSmart, w który należy kliknąć lub skopiować i wkleić do przglądarki. Dzięki temu będziemy mogli zweryfikować Twój adres e-mail. W przeglądarce zostanie wyświetlona strona Shell ClubSmart i będzie można ustawić hasło oraz dokończyć proces założenia konta.Prosimy Cię także o weryfikację swoich danych. Jeżeli nie otrzymasz takiej wiadomości w ciągu 24 godzin, sprawdź czy nie trafiła do folderu spam, lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów Shell ClubSmart.
Skontaktuj się z nami
Niezależnie od tego, jakie masz pytanie, gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań, żeby na nie odpowiedzieć. Już dziś skontaktuj się z członkiem naszego zespołu.
Czat
Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami używając funkcji Czat.
Czat działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:45 z wyjątkiem dni wolnych od pracy.
Kliknij na czerwony przycisk "Pomoc" w prawym dolnym rogu ekranu, aby rozpocząć Czat.
Możesz też wysłać do nas e-mail. Odpowiemy na niego tak szybko, jak będzie to możliwe.
Numer telefonu
Jeśli masz pytania dotyczące stacji paliw Shell lub programu Shell ClubSmart, jesteśmy do Twojej dyspozycji:
od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00
Sprawdź numer telefonu
Our experts are on Twitter from Monday to Friday: 8.00AM to 5.00PM for simple questions and quick queries.
Tweet us @ShellStationsUK