Od dnia 5 listopada 2018 wprowadziliśmy nowy proces rejestracji i personalizacji karty. Jeśli nie logowałeś się po 5 listopada na stronie, będziesz musiał zaktualizować swoje dane.
W zależności od tego czy wcześniej używałeś do logowania adresu e-mail czy numeru karty są dwie możliwości aktualizacji danych.
W zależności od tego czy wcześniej używałeś do logowania adresu e-mail czy numeru karty są dwie możliwości aktualizacji danych.
1. Naciśnij przycisk „Logowanie”
2. Wpiszswój adres e-mail (PAMIĘTAJ! Adres e-mail może być przypisany tylko do jednej karty i powinien być używany tylko przez Ciebie), i hasło, które do tej pory używałeś logując się na stronie www.clubsmart.shell.pl
Następnie naciśnij przycisk „Zaloguj się”
3. Następnie zostaniesz poproszony o aktualizację danych logowania. Naciśnij „Ropocznij”
4. Wprowadź nowe hasło ( będzie służyło do logowania na stronie i w aplikacji Shell ClubSmart).
5. Następnie zaakceptuj Regulamin Shell ClubSmart i Politykę Prywatności Shell.
Możesz również wyrazić zgodę na otrzymywanie komunikacji od Shell i Shell ClubSmart.
Pamiętaj, że jeśli nie wyrazisz takiej zgody nie będziemy się mogli z Tobą skontaktować.
6. Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość. Otwórz wiadomość i naciśnij “Potwierdzam”.
7. W przeglądarce intrenetowej pojawi się nowe okno. Naciśnij OK.
8. Twoje konto jest zaktualizowane. Możesz sprawdzać swoje transakcje i zamawiać nagrody.
Pamiętaj! Jeśli się wylogujesz i będziesz chciał zalogować się ponownie użyj adresu e-mail i wpisz hasło, które stworzyłeś w punkcie 4. Ten sam adres e-mail i hasło służy również do logowania w aplikacji Shell ClubSmart.
Jeśli wcześniej logowałeś się do Shell ClubSmart za pomocą numeru karty Shell ClubSmart.
1. Naciśnij przycisk „Dołącz teraz”
2. Wprowadź:
- imię,
- nazwisko,
- swój adres e-mail (PAMIĘTAJ! Adres e-mail może być zarejestrowany tylko raz i powinien być używany tylko przez Ciebie),
- utwórz nowe hasło ( będzie ono służyło do logowania się do strony shellsmart.com),
- wybierz płeć;
3. Następnie zaakceptuj Regulamin Shell ClubSmart i Politykę Prywatności Shell.
Możesz również wyrazić zgodę na otrzymywanie komunikacji od Shell i Shell ClubSmart.
Pamiętaj, że jeśli nie wyrazisz takiej zgody nie będziemy się mogli z Tobą skontaktować:
4. Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość. Otwórz wiadomość i naciśnij “Potwierdzam”. W przeglądarce intrenetowej pojawi się nowe okno, w którym otrzymasz informację o tym, że należy dołączyć swoją kartę Shell ClubSmart. Naciśnij “Dalej”.
6. Wpisz numer swojej OBECNEJ karty Shell ClubSmart (17 cyfr).
7. Wpisz hasło, które do tej pory używałeś logując się do strony www.clubsmart.shell.pl.
Twoje konto jest zaktualizowane. Możesz sprawdzać swoje transakcje i zamawiać nagrody.
Pamiętaj! Jeśli się wylogujesz i będziesz chciał zalogować się ponownie użyj adresu e-mail i hasło, które stworzyłeś w punkcie 2.
Ten sam adres e-mail i hasło służy również do logowania w aplikacji Shell ClubSmart.
Jeśli wcześniej logowałeś się do Shell ClubSmart za pomocą Facebooka od 15.06.2020 ta opcja nie będzie już możliwa. Aby móc logować się do konta w aplikacji Shell ClubSmart przy użyciu swojego adresu e-mail należy ustawić hasło do konta. Jeśli używałeś Facebooka do logowania się do aplikacji w dniu 15.06.2020r. otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą link do utworzenia hasła. Po kliknięciu zostaniesz przekierowany na pole “Nie pamiętam hasła”, gdzie należy wprowadzić swój adres e-mail, aby rozpocząć proces tworzenia nowego hasła. Przed tą datą nie są wymagane żadne inne działania.
UWAGA! Jeśli już zaktualizowałeś swoje dane i nadal nie możesz się zalogować skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Shell ClubSmart.